همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

چرا نماز؟

سلام 

امروز اومدم تا ادامه ی چراهای نماز رو بگم. 

تا اینجا گفتیم که وقت نماز هم دلیل داره.البنه یادم رفت اینو بگم که در مورد زمان اذان و نمازِ،در هنگام ظهر و مغرب هم این قانون صحت داره!یعنی انرژی زمین آزاد میشه و برای همینه که سفارش میشه نمازامونو اول وقت بخونیم تا از حداکثر انرژی آزاد شده بهره مند بشیم.

خوب حالا میریم سراغ بقیه ی ماجرا...  

چچرا قبله؟؟ 

در راستای قبله مدار الکتریکی زمین در گردش است.هنگامی که در راستای مدار میایستیم ویا میخوابیم،این جریان روی دستگاه گردش خون ما هم تأثیر گذاشته و به گردش منظم خون کمک بسیاری میکنه.در کل خیلی از پزشکان غربی خوابیدن مریضان دارای فشار خون رو در راستای مدار زمین،یعنی همون قبله ی مسلمونا،مأثر میدونن. 

 

چرا رکوع؟...سجود؟ 

رکوع یک نوع نرمش برای بدن به حساب میاد که طی اون،علاوه بر سر حال اومدن یه بدن خسته یا کسل و بیتحرک،به دلیل فشاری که به پهلوها در اثر خم شدن میاد،از  آسیب کلیه ها هم ایمن میشیم!در برخی از افراد دیده شده که در اثر بیتحرکی و...کلیه ها آب خود رو از دست داده و از بین رفته اند! 

در سجده هم که دیگه اکثرا میدونن،بر اثر تماس چاکرا پیشانی با خاک انرژِی منفی از بدن جذب خاک میشن.میدونیم که وقتی مثلا برق از یک نقطه ی بدن وارد بدن بشه دو حالت داره.1-یا راهی برای خروج پیدا میکنه و فقط مسیر عبوری رو دچار سوختگی میکنه.2-و یا راهی رو پیدا نمیکنه و به کل بدن خسارت و در نهایت باعث مرگ میشه؛

و میدونیم که بهترین دریافت کننده ی انرژی ها زمین است،چرا که به چیزی هم آسیبی نمیزنه.برای همین به خاک سجده میکنیم تا بخشی از انرژِی ها هم اینگونه تخلیه شوند. 

 

به دلیل فصل امتحانات مسائل رو سریال بندی کردم!تا سریال بعدی! 

"یا علی"

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج حسین طناز الرعایا! جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://shahde-mashhood.ir

سلام اخوی
لینک شدید
لینک شدیم؟!
تا ظهور...

سلام
بله اخوی.ممنون از انتخابتون.
یا علی

محسن نوروزی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.rayhan56.blogfa.com

سلام
انشاءالله حالتون خوب باشه
ممنون که چنین مطالبی رو برا بهتر شناختن نماز و کلا عبدویت و بندگی خدا را مطرح می کنید ولی یه چیزی که هست و اون هم اینکه منبع موارد را ذکر کنید و باید این را بدانیم اینها همه اثر علت هست ولی حکمتها دارد که حتی اگر علت ها را ندانیم دلیل بر انجام ندادن نماز و کلا عبودیت خدا نمی شود.
و اگر بیشتر افراد را با دلایل قرآنی آشنا کنیم خیلی زیباتر است از دلایل عقلی این بحث بندگی خدای متعال بوسیله نماز.
و ضمنا قرار نیست تمام علت های موارد نوع عبودیت خدا را بدانیم همین که ما بعنوان بنده و خدا بعنوان مولا هست و اطاعت امر را می رساند خودش قوی ترین نوع حکمت و علت برا بندگی خداست.
انشاءالله موفق و موید باشید و خدا یار و نگهدار همه شماهایی باشد گه در امر دین خدا مروج هستید.
و این مژده به شما بدهم که :
پیامبر به آقا حضرت امیر المومنین فرمود:
یا علی اگر خدا بوسیله تو یک نفر را هدایت کند خداوند به آنچه که خورشید به موجودات می تابد به تو پاداش و مزد خواهد داد.
سلامتی امام زمان صلوات

خیلی ممنون دوست عزیز.
ولی من سعی کردم در حد توانم و دانشم بیان کنم و تا حد کفایت بگم تا علاقه مندان خودشون برن دنبالش و بدونن که چنین مسایلی هم هست.البته بماند که من مطالب جدیدیرو از شما یاد گرفتم که حتما و در اولین فرصت دراختیار عموم میگذارم.
بازم ممنون.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد