همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

یادت بخیر!!

دیروز هم صحبت جوون  بیست،بیست و دو ساله ای شدم که داشت  از امر به معروف میگفت...  

گفت اما  کاش نمیگفت....   

                                                                                                     حالا ساعت هاست که دارم به حرفاش فکر میکنم و از خودم می پرسم،یعنی چند تا شیعه داریم که  بهونشون واسه  انجام این واجب هرچند کفایی،اینه که وقتی به حرفت عمل نمیکنن و ضایعت!! میکنن،چرا بهشون تذکر بدیم؟؟!

 

یاد پیغمبر خدا و خاطراتش تو کوچه های مدینه بخیر... 

کجایی که ببینی شیعت طاقت یه دهن کجیم واسه میراثت نداره... 

 

                 

جواب ولایت فقیه یا پادشاهی؟

 

                                           

 

 

سلام .....  

زیاد وقتتونو نمیگیرم واسه همین میرم سراغ اصل مطلب که تا اینجاشم دیرکردِ زیادی  داشتم.

جدیداٌ این حرفا و سؤالا زیاد شده راجع به اینکه:

  شورای نگهبان --نظارت روی--» مجلس خبرگان--نظارت روی--» رهبری --نظارت روی--» شورای نگهبان!!! 

 

این شبهه ادعا میکنه که توی امر ولایت فقیه دور انجام میشه!که دور هم محال....چون میشه همون قضیه که اول مرغ بود یا تخم مرغ!

ادامه مطلب ...

ولایت فقیه یا پادشاهی؟

سلام

هر چند گفته بودم اما بازم میگم:

بعد از تقریبا 2ماه!اومدم...

و

.

.

.

.

خوش آمدم.

دیدم آخرین مطلب وبلاگم راجع به ولایت فقیه،از طرفیم مشگل خیلی از جونامونآ اینه که صلاح دیدم  

تا اثباتی از ولایت فقیه رو بنویسم تا هم ولایتی های عزیزم ،که 


میدونم میدونن اما به طور دسته بندی تری ،با ارایه  برای سایرین این مشگل و شبهه رو ریشه کن  

کنن.

اما اول از همه!!! بنا به رسمی که همپی باهاش آشنایی دارین...البته اگه فراموش نکرده باشین،اول  

از همه طرح سوال میکم بعد جوب و خدمتتون عرض میکنم.

البته اینم میدونین که  مقام معظم رهبری،با این همه مسولیت و مشغلگی که دارن اما باز هم با این سن و سال ،بین دو نماز مغرب و عشاء ولو به جماعتهم


 که باشه باز هم به مدت 20 دقیقه فکر میکنن.....

ما که جای خود داریم...باشه تا مام به این سنت نیک که در جای جای قرآن آمده و بهش تأکید شده  

عمل کنیم و اوقاتی رو صرف تفکر کنیم.

پس تا شما رو این موضوع که"ولایت فقیه یا پادشاهی!!؟" فکر میکنید من هم پست بعدی رو آماده  

میکنم.

برای ظهور آقا  صلوات.

"اَللهُمَ صلی علی مُحَمَد وَ آلِ مُحَمَد وَ عَجِّل فَرَجَهُم"

.... .

سلام .... 

        

          نمیدونم بعد این همه مدت غیبت اونم تو این روزای حساس واقعا چطور روم میشه بیام....ا 

            

          اما  غیبتم ناخواسته بود... 

 

         

آیا تا بحال خدا را میهمان خانه ات کردی؟!

پیرزنی در خواب خدا را دید و گفت :

خدایا ؛ من خیلی تنهام.میهمان خانه ی من میشوی ؟

خدا گفت :بله.... امروز میهمان خانه ات میشوم.

پیرزن از خواب پرید...

ادامه مطلب ...