همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

السلام علیک یا حسین ابن علی

مکه...

       

           غدیر...


                       عشق به حیدر...

                                                 

                                                           مباهله....


                                                 و


               کم کم صدای زنگ غم انگیز قافله .....

                                                                 مهدی بیا

                                                                                مهدی بیا و فقط روضه ای بخوان...

روضه ای بخوان که  ناموس اهل بیت کجا و شمر و حرمله...


و اما اکنون پس از هزارو چهارصد سال هنوز هم آتشی که در دل عزادارانت به پا بود آرام نگرفته و این دردی است فراموش ناشدنی.... 

 

           "السَلامُ علیک یا حسین ابن علی(ع)" 

 


                                                                                  

هرکس تورا ندارد....

السلامُ علی اَئمَة الهدی و مَصابیحِ الدُّجی

سلام بر امامان هدایت و روشنی بخش تاریکی ها...

 

                                               و

 


السَلامُ علیک یا صاحبَ الزَمان

و سلام بر معرفت الله....



ای که "فَمَن یَعمَل مِثقالَ ذَرَّةخَیراً یَرَهُ"  میسر نمیشود مگر با شناخت تو! که تنها مسیر شناخت خدایی... 

           هرکس تورا ندارد جز بی کسی چه دارد؟

غدیر خم مبارک...





قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد                             


ایمان به جز از حب علی پایه ندارد


گفتم بروم سایه لطفش بنشینم


گفتا که علی نور بود سایه ندارد


"عید غدیر مبارک."



و اما امروز تنها وارث غدیر ،مهدی موعود است و بس.خدایا؛شیرینی دیدارش را بر ما بچشان هرچند که لایق این لطف نباشیم....آمین

بزنم یا نزنم؟

حرفها دارم اما . . . بزنم یا نزنم ؟


با توام ، با تو ! خدا را! بزنم یا نزنم ؟


همه ی حرف دلم با تو همین است که " دوست ..."


چه کنم ؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم ؟


عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم


زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم ؟


گفته بودم که به دریا نزنم دل اما


کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم ؟


از ازل تا به ابد پرسش آدم این است

دست بر میوه ی حوا  بزنم یا نزنم ؟



"قیصر امین پور"