همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

چرا وضو؟

سلام 

بعد از مدتها مشغله امروز واجب شد تا بیام  و راجع به نماز و اینکه چرا نماز؟مطالبیو که میدونم و البته همگی با دلیل و مدرکن رو براتون بگم.چون امروز با کسانی آشنا شدم که درست مثل چند سال پیش خودم،به نماز به عنوان یه حکم الهی نگاه میکنن که نمیدونن چرا ولی باید انجامش بدن! 

واقعا چرا؟....

البته شما هم اگر چیز بیشتری میدونستین که حتما میدونین،میتونین به این مطالب اضافه کنید تا من و دیگران هم مستفیض شیم.

خوب دیگه به علت عدم خوش آمد از حاشیه یه راست میرم سراغ اصل ماجرا.

از وضو شروع میکنم تا برسیم به خود نماز.پس سوالاتیو طرح میکنم و بعد بهشون جواب میدم.در ضمن جوابها کوتاه و مقتصر هستن.مطالعه ی بیشتر راجه به هر یک دست خودتون رو میبوسه. 

چرا دستها را میشوییم؟ 

ج:اول باید قبول کنید که تو به خصوص دنیای امروز،همه ی ما مورد تهاجم انواع و اقسام امواج و ناراحتی ها و فشار های روحی هستیم که بار منفی رو به بدن و بدن به اعصاب و روان ما اعمال میکنه.قبوله؟

لابد میپرسین چه ربطی داره به وضو؟؟برسی ها نشون داده که امواج،با بار منفی در بدن گردش و به سطح بدن یعنی پوست میایند.در واقع ما با شستن دستها این امواج رو از بدنمون دور میکنیم!و جالب تر اینکه گیرنده ی این امواج در مردان در پشت آرنج و در زنان در جلوی  آرنج فعالتر است.برای همین هم دین کامل اسلام به زنان و مردان چنین سفارش کرده که دستها را در این نقاط بشویند.  

چرا از بالا به پایین بشوییم نه پایین به بالا یا...؟ 

ج:دلیل قرآنیش رو که قبلا به عرضتون رسوندم و اما دلیل علمی. 

توی همین برسی ها دریافتن که این عمل وقتی برای دفع انرژی های منفی سودمنده که از بالا به پایین صورت بگیره؛چون در غیر این صورت انرژی ها دومرتبه وارد بدن میشوند!مثل پرز قالی که حرکت های مختلف دست روش شکل های متفاوتی به جا میذاره!(کمی پیچیدست. میدونم. 

ببخشید که فن بیان خوبی ندارم

چرا سفارش شده وضو با آب سرد بهتر از وضو با آب گرم است؟! 

ج:چون ثابت شده که آب گرم خود دارای انرژی است و از لحاظ علم شیمی،دارای ظرفیت بسیار کمتری برای جذب و دریافت عاملی دیگر(همچون بار منفی)است.ولی آب سرد بی انرژی و آماده ی دریافت انرژیست.بنابر این بار بیشتری از بدن را دفع میکند. 

 

چرا اصلا باید تو این 3 وعده ی صبح و ظهر و شب نماز بخونیم؟ 

ج:اینم یه سوالیه. 

توی این سه زمان؛زمین دارای بیشترین حد از انرژی هست که بدن هم میتونه اونو دریافت کنه،و با اون بدنش رو از کسالت و خمودی هایی که تو روز واسه هر کسی پیش میاد ایمن کنه! 

مطالعات نشون داده که مدتی پیش از طلوع آفتاب،انرژی هسته ای زمین آزاد میشود که بدن قابلیت دریافت و متقابلا از دست دادن آن را دارد.قابل توجه بزرگواران که من خودم شخصاً این کارو تجربه کردم!یعنی دقت کردم روزایی که واسه به خصوص نماز صبح بیدار میشم خیلی سر حال و اکتیوم و به قول معروف اثری از دنده ی چپ و راست در خود مشاهده نمیکنم.ولی خدا اون روزو نیاره که از صبح جا بمونم...گاهی حال نفس کشیدنم ندارم!امتحانش جز ضرر خفگی ضرر دیگه ای نداره.البته امیدوارم که نداشته باشه!

 

  

اینارو تا اینجا داشته باشین تا انشالله تو پست بعدی که به همین زودیا میزارم به بقیه ماجرا بپردازیم...."یا علی"

نظرات 1 + ارسال نظر
پارمیس پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری قالب توام قشنگه سعی کن مطلب بیشتر بنویسی بازم بم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد