همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

"بیقرار بهنام محمدی"

  

نوجوانی۱۲ -۱۳ ساله....  

نوجوانی که تا به آن روز در کوچه بازارها در انتظار کیف و کفش و مدرسه بود.ولی... 

از ۳۱ شهریور تا روزی که شهد شهادت نوشید، جان خود را سپر بلای این مردم کرد. 

ما همان مردمیم...

 

همانهایی که حتی شهید را باور ندارند....چه رسد به یاد داشتن..  

این نوجوان 13-12 ساله، آن روز، به وظیفه‌اش عمل کرد. وظیفه‌اش بود که درس و مدرسه را رها کند و از شهرش دفاع کند. بیا فکر کنیم ببینیم امروز که صلح و صفاست و جنگی در کار نیست وظیفه ما چیست؟ اصلاً به وظیفمون عمل می‌کنیم یا نه؟ 

  

 

                                                                      "بیقرار بهنام محمدی"

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.rayhan56.blogfa.com

با سلام وبلاگتون جالبه انشاءالله در موارد بعدی میگم چیکار کنی که بهتر بشه
شما هم به وبلاگ ما سری بزن.
التماس دعا

خوشحالم که خوشتون اومد.حتما مزاحم میشیم اخوی.
یا علی

سید یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://razepenhan27

سلام خوبی کربلایی جان روزگاربه کامه.
خیلی وب وحرفات بدلم میشینه خدایی حال میکنم.
درمورد وبم رمز وبم رو دیگه داره آهنگ هم اون گذاشته اگه فصت شد حتما عوضش میکنم.

الیاس اسم کیه؟کاش مشد راحت تر باهتات حرف زد کاش خیلی چیزای دیگه بو همه عمرمون شده کاش و ای کاش.............خوشحال شدم اومدی توی وبم ونگاهی به دلم انداختی

سلام
خوشحالم که به کامتون بود.وب مال خودتونه.هر اشکال و ایراد و درخواستی که بود رو چشم اخوی.
یا علی

شهدا شرمنده ایم دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

بسم رب الحسین
سلام
وبلاگتون جالبه.زیباست وشاد
منت گذاشتید لینکم کردید.با افتخار لینک شدید
تشریف بیارید خونه خودتونه
یا علی مددی

سلام
بزرگواری از خودتونه
به داشتن چنین دوستانی که هرکدوم افسر جنگ نرمین واسه خودشون افتخار میکنم.من تا حالا چندین مرتبه اومدم وبتون ولی هر کاری کردم نظرم نیومد!یعنی اصلا باکس کد امنیتی واسم طاهر نمیشه و ارورش کد امنیتیه!نمیدونم دگه چیکار باید کرد.شما میتونیین راهنمایی کنید؟
یاعلی

حاج حسین طناز الرعایا! سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://shahde-mashhood.ir

سلام دادا
در مورد دیو اصلاحات چیزی شنیدی؟
به روز کردم
اکوان دیو اصلاحات برعکس گوی محافل سیاسی!
تا ظهور...

درود اخوی.نه.متاسفانه اطلاعاتم زیاد نیت.حتما در اولین فرصت میرو سر وقت پست جدیدت.ممنون از خبر رسانیت.یا علی تا ظهور...

محسن چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.rayhan56.blogfa.com

با سلام
ممنون که بما سر زدین
اگه میخوای در مورد نماز بدونی به تفسیر موضوعی آیت الله جوادی آملی جلد 11 سر بزن بنام مراحل اخلاق در اون مفصلا بحث کرده .
خوشحال شدم بابت وبلاگ شما ما هم نام وبلاگ شما را در وبلاگ خودمون قرار می دیم البته با اجازه

موفق باشید
باشهدا بودن خوش است ما را دعا کنید

سلام
ممنون از نظر و راهنماییت.حتما در اولین فرصت مطالعه میکنم و نتایج رو انشالله در اختیار سایرین میزارم.
اختیار داری اخوی.خونه خودتونه.
یاعلی

حاج حسین طناز الرعایا! شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://shahde-mashhood.ir

سلام دادا
زدم تو کار نقد ادبی!
باور نداری؟
یه سر بزن تا ببینی
مطلب طنزی با عنوان:
"در امتداد پول دراوردن از راه سر کار گذاشتن مردم!"
منتظرتم
تا ظهور...

ما همه جوره باورت داریم ریکا جان.
اومدم دیدم ترکوندی زود برگشتم مارم نترکونی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد