همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

یادت بخیر!!

دیروز هم صحبت جوون  بیست،بیست و دو ساله ای شدم که داشت  از امر به معروف میگفت...  

گفت اما  کاش نمیگفت....   

                                                                                                     حالا ساعت هاست که دارم به حرفاش فکر میکنم و از خودم می پرسم،یعنی چند تا شیعه داریم که  بهونشون واسه  انجام این واجب هرچند کفایی،اینه که وقتی به حرفت عمل نمیکنن و ضایعت!! میکنن،چرا بهشون تذکر بدیم؟؟!

 

یاد پیغمبر خدا و خاطراتش تو کوچه های مدینه بخیر... 

کجایی که ببینی شیعت طاقت یه دهن کجیم واسه میراثت نداره... 

 

                 

نظرات 3 + ارسال نظر
فتحی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://afsaaranejavan.blogfa.com

سلام خسته نباشید.وبتون رو دیدم مرسی از آهنگ قشنگتون ومرسی از وب زیبا ودلپسندتون.
به وب بنده حقیر هم سری بزن
راستی من لینکت کردم اگه شد لینکم کن
مرسی

محمدرضا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://mohebolreza.mihanblog.com/

زمین و آسمان ای شیعه در حزن و غم است امشب

همه اوضاع عالم زین مصیبت در هم است امشب

امام پنجمین شد کشته از زهر هشام دون

مدینه غم سرا از این غم و زین ماتم است امشب

سلام بزرگواربامطلب جدیدامروزوفردابروزم بماافتخاربدیدنظرفراموش نشه
التماس دعا
یاامام رضاع

علیک سلام .
ممنون بابت شعر .
چشم .

محدثه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.dare-sokhte.blogfa.com

سلام جناب الیاس.
در کجای قر ان و روایات امده که امام علی یا پیامبر به زور مردم رو به معروف سوق میدادند؟
میدونی مشکل ما چیه؟
اینه که میخوایم فقط تکلیفو از گردنمون ساقط کنیم!و فردا که روز قیامت شدبگیم خدایا ما تکلیفمونو انجام دادیم پس دیگه خواهشا دیگه به ما گیر نده!
کدوم یک از ما سعی کردیم برای یه بنده خدای عامل منکر وقت بزاریم روش کار کنیم تلاش کنیم بلکه با وجدان خودش به معروف جذب شه؟؟؟از رفتار ما تاثیر بگیره!
ما فقط به قول استاد غلامی میگیم مثلا آقا این کار اشتباست،خب دوست دارم!دوست داری؟برو به جهنم ،نفر بعدی!
من امر به معروف و تاثیر احتمالیشو قبول دارم،این اصلا حرف آقاست ولکن وقتی شما میدونی قراره ضایع بشی . نحوه ی امر به معروفتو عوض کن،ابتکار عمل به خرج بده،. صد البته به انواع منکرات هم بستگی داره،مثلا اونجاکه گفتی اون همکلاسیت لباس سفید بدن نما پوشیده بود چون که به جامعه ضربه میزنه چون اساسا دارای اخلاقیات خاص وداغونی بود بایدتا حد دعوا و درگیری هم پیش میرفتی تا اون جرآت پیدا نکنه دفعه ی بعدم همین لباسو بپوشه نه اینکه اون برات قاطی کنه!

صد البته!منم همینو عرض کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد