همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

سرهنگ حبیب انصاری میگوید:...

یک روز جهت انجام کاری در دفتر شهید بابایی حاضر  بودم.مسؤل تأسیسات پایگاه هم در آنجا حضور داشت.آنها پیرامون کارگران فضای سبز پایگاه صحبت میکردند.رِئیس تأسیسات میگفت که کارگران به خاطر کهولت سن،علی رغم تلاش خود بازدهی مطلوبی ندارند؛به همین خاطر با حقوقی که به آنها میدهیم پول بیت المال هم به هدر میره!

شهید بابایی با متانت همیشگی که داشتند گفتند: 

برادر جان!شما میدانید که این کارگران سالخورده با انجام کارهای سخت و طاقت فرسا عمر و جوانی خود را از دست داده اند و حالا  دیگر با داشتن چندین سر و عایله تحت تکفّل قادر به انجام کار دیگری نیستند.ما میخواهیم به صورت آبرومندانه ای به آنها کمک کنیم.علاوه بر این وقتی ببینند که از دسترنج خود پولی دریافت میکنند،خوشحال میشوند و اعتماد به نفس پیدا میکنند.گذشته از همه،یکی از هدفهای انقلاب اسلامی حمایت از ضعیفان و محرومان است و همین ها  مستحق دریافت پول از بیت لمال هستند.....

نظرات 3 + ارسال نظر
elham شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام دوست. خسته نباشی
متنت خوب و دلنشین بود
واما اشتباهت: بیت المال درسته

منم ممنونم از این که بهم سر زدی.چشم.اونم درستش میکنم.

فرشته یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
متنت جالب بود..
ببخشید انقدر حواسپرتی دارم یادم رفت لینکت کنم خودت که میدونی
با افتخار لینک شدی

!!من میدونم!!؟
از کجا میدونم که شما الزایمر داری اونم از نوع پیری در جوانی!!؟

محمدطاها چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://haghighat3310.blogfa.com/

سلام دوست عزیز : ازاینکه به وبلاک بنده سرزدی و به بنده افتخاردادید و نظرات محترمان را گذاشتید بسیار متشکرم ، برای دریافت کد ماهواره نوید صنعت ، باید بر روی لینک داخل وبلاگ بنده کلیک کنید و آدرس آنرا لینک خود کنید یا اینکه از طریق قسمت مدیریت وبلاگتون قسمت ست مطلب جدید طبق وبلاگ بنده در قسمت درج لینک آنرا در وبلاگ خودت بذارید . درضمن بنده با افتخار وبلاگ شما را لینک میکنم . و برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم . التماس دعا .

لطف دارین شما.خیلی ممنون رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد