همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

خدا حافظ رفیق!

سلام 

امروز نه،دیروزش!بهم خبر دادان که (به قول یک دوست عزیز)توفیق اجباری به مشهد قسمتمون شده....اما.....از بخت بد روزگار الیاس که من باشم!این آخر هفته ای بدجور برنامه هام  پشت سر هم و به قولی اوورلپ بودن! 

این شد که مام مجبورا به این سعادت از بی سعادتیمون جواب رد دادیم!! 

اما دلم به حال شما همسنگریا ،بیرون سنگرا،خط مقدمیا، سنگر اونوریا....سوخت! 

گفتم این سعادت در اصل نسیب اونا داره میشه که از دست من چند روزی آسایش داشته باشن... 

این شد که رفتیم دنبال سعادت و اونو پس گرفتیم! 

حالا اگه یه وقت قطار رفت رو دست انداز و منهدم شد ،چرخش پنچر شد یا ذغال سنگ تموم کرد موندیم وسط بیابون و از بی آبی خشک شدیم یا ... شما به بزرگی خودتون این کوچک زاده رو حلال کنید.منم اونجا واسه همتون ،حتی شما دوست عزیز،دعا میکنم... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سادات منتظرالظهور پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://mosalaseshum.mihanblog.com/

قبله ی این دل بی قرار من خراسونه
واسه اینکه حرم نگار من خراسونه
اونجا که یه دلربا با دلا بازی میکنه
آقائیکه با دل عاقلا بازی میکنه
این آقای مهربون با بدا مهربونتره
اون بدارو با تموم بدیاشون میخره

سلام و خدا قوت هم صراط
دلم یخورده شده برا امام رضا
اگر دلت رفت پیش آقا منم دعا کن
در پناه مهدی فاطمه (ع)

فاصله جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.fasele313.blogfa.com

سلام منتظر شما هستم

فاصله چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.fasele313.blogfa.com

لطف آقا خیلی زیاده ما رو هم خیلی غافلگیر کرده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد