همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

مگسی را کشتم...

مگسی را کشتم ... 

نه بدان جور که حیوان پلی دیست،بد است 

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است  

طفل معصوم به دور سر من میچرخید 

به خیالش قندم...  

یا که چون اغذیه ی معروفش تا به آن حد گندم! 

 

ای دو صد نور به قبرش ببارد مگس خوبی بو د  

من بر این جرم که از یاد تو بیرونم کرد، 

مگسی را کشتم... 

 

 

 

"حسین پناهیان" 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://velayatmadar.blogfa.com

سلام
من از وبلاگ ولایتمدار مزاحم شما میشم
اگر امکان شد به وبلاگ من هم سری بزنید و در نظرسنجی شر کت نموده و بیشنهاد و انتقاد کنید
اگر امکانش شد مرا در لیست دوستان خود ثبت کنید و مرا یاری کنید تا بازدید کنندم زیاد بشه
با تشکر

سلام
حتما میام همسنگری.
یا علی

امید یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد.خدایا از صمیم قلبم عاشقانه صدایت میکنم زیرا یقیین دارم این نای،عاشقانه نوای غربت را می نوازد/در پناه حق باشید و انشالله به یاری حق در کارتان و در این رسالت بزر گ موفق باشید...امید

سلام امید جان.ممنونم که کارامو دنبال میکنی.بازم به ما سربزن.
یا علی

رضا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://velayatmadar.blogfa.com

سلام
درسته مطالبم تکراری هست ولی تو اون مطالب رو خوندی و تکراری شده اما عده ای هستند که اون مطالب رو نمیدونند هدف من شهرت بازی نیست وبیکارم نیستم من دانشجوهستم و امتحان دارم ولی میخوام از 1000بازدیید کنندم فقط1نفر به راه صراط راهنمایی کنم و در این امر از شما دوستان کمک میخوام تشکر میکنم که انتقاد کردید بازم منتظر سبزتان هستم
رضا===ولایتمدار

سلام اخوی
تسلیم
باشه
قبول
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد