همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

آیا درست است...؟

آیا درست است که عمر برای گرفتن کلید های بیت المقدس کوفه را ترک کرد و علی(ع)را جانشین چند روزه ی خود قرار داد و علی نیز پذیرفت؟؟؟؟

پس با این اوصاف او عمر را به عنوان  خلیفه قبول داشته است.وگرنه نمیپذیرفت.

ج:همانگونه که میدانیم علی(ع) از جانب پیامبر(ص) دستور داشت:(اگر با خلافت تو مخالفتی شد دست بر قبضه ی شمشیر نبر چراکه نبرد و جنگ داخلی،اسلام نو پا را ه خطر می اندازد.)

لذا آن حضرت در کارهای درست خلفا با آنان همکاری میکرد و در مورد خطاهایشان به آنان تذکر میداد.تا آنجا که گاهی آنان با حضرت مشورت میکردند.که حتی بارها عمر وقتی نتیجه ی مشورت با علی(ع)را میدید میگفت:لَو لا علیٌّ لَهَلَک عُمَر

یعنی اگر علی نبود عمر حلاک شده بود.

البته باز هم با این حال در اینکه امام جانشینی را پذیرفته باشند جای مناقشه است و بر شیعه مسلم نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://yahoseinam.blogfa.com

سلام
اللهم الجعل اللولیک الفرج
سلام وبلاگ جالب وقشنگی دارید سعی کنید زود زود آپ کیند من شما رو لینک کردم اگر شما خواستید من رو لینک کند من رو به اسم یا حسینم لینک کندید یا علی.

سلام
خیلی ممنون از نظرتون.راستش این روزا سرم خیلی شلوغ
ولی حتما سعی میکنم زودتر آپ کنم و چشم با یا حسین لینک میکنمتون.یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد