همه چیو هیچی!

خودت بخون...

همه چیو هیچی!

خودت بخون...

جبرانگر جبران نشدنی ها!

خداوند جبران همه ی نداشته های من است...

آنچه ما شایستگی اش را داریم به ما میدهد نه آنچه آرزویش را داریم زیرا گاهی آرزوی ما کوچک است ولی شایستگی ما بسیار... 

پس از نداشته هایت غمگین و مآیوس نباش که ناامیدی بعد از شرک بزرگترین گناه است. 

امید داشته باش...

نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://rahgozar-kr.blogfa.com

امید دارم به آرزوم میرسم
آرزوم رسیدن به حقیقته. به خودش
انشاالله لیاقت دست پیدا کردن به شایستگی هایی رو که برام تعیین کرده رو داشته باشم.
التماس دعا...
اللهم عجل لولیک الفرج

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

www.eshghefatemy.blogfa.com
این وبلاگ مخصوص شهداس ولی کامل نشده... یه سر بزن

hbk سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری اما وقتی اسم وبلاگتو(
www.eshghefatemy. b l o g f a.com)میبینم فیلتر شده اینجارو هو گوگل سرچ کردم تا پیدا کردم. یه نگاهی بنداز ببین مشکلش چیه

سلام اخوی.خوش امدی.زودتر از اینا منتظرت بودم.منور کردین.باشه حتما ی چک میکنم.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد